Welkom op mijn Reisblog!

Hallo lieve mensen en welkom op mijn reisblog!

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis naar het mooie Australië. 1 Augustus vlieg ik naar Bangkok en verblijf ik daar 5 dagen om de stad te verkennen. Vanuit Bangkok vlieg ik door naar Sydney en ga ik mijn reis beginnen langs de Oostkust. Meer wilde plannen volgen nog…

Mocht je me echt niet kunnen missen, wil je meteen nieuwe verhalen lezen en foto’s bekijken. Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.  Via de kaart kan je precies zien waar ik aan het genieten ben en waar ik genoten heb. 

Als je nieuwsgierig bent, stel dan gerust vragen of laat een reactie achter! Altijd leuk om berichtjes uit Nederland te lezen!   

Liefs Jaim 

P.S. Nu al buikpijn, spannend!

Reacties

Reacties

moniquevannisselroy@gmail.com

Hee Jaimy, wat leuk!! Ik blijf graag op de hoogte? stoertje!!?

Rietje

Tuurlijk gaan wij jou volgen! Ga lekker genieten van jou avontuur ?

Quincy

Super stoer en spannend! Wij gaan je graag volgen

Helle

Super trots op jou, dit avontuur ga je nooit meer vergeten!!! En natuurlijk ga ik je volgen?

Marieke van Lier

Hé wat leuk, je reisblog, ik vind 't stoer van je en heel interessant om je verhalen en avonturen te volgen! Geniet er lekker van!

Rossen@live.nl

Ik ben benieuwd naar jou avontuur??En hoef ik niet alles aan mam te vragen?

Enya

Zeker ga ik jou volgen !! Echt knap van je ??

Maud

Lieve Jaimy,

Ik ga je volgen....zo leuk dat dat kan!
Geniet van deze prachtige ervaring.
Liefs Maud

Gerry

Heel veel plezier daar "down under".
Tuurlijk blijf ik je volgen.
Geniet van deze mooie ervaring.
Liefs Gerry

Simone

Waauwww jaimy,
Bijzonder!!! Geniet van alle mooie plekjes, momenten, natuurschoon en en en nog veel veel meer. Geniet ook van alle kleine dingen???

Geniet jaimy!!! We volgen je blogs.. ontzettend leuk!!! Groetjes van ons allemaal!!?
https://pin.it/rswznivhzhxkrf

Fleur

Jaimy, ik ga je heel graag volgen! Lijkt me een super avontuur wat je gaat doen. Ook heel spannend allemaal!!

Danny

Echt vät?

Monique

Nou daar gaat ze dan toch echt bijna! Spannend, gaaf, fantastisch! ?? Hou ons op de hoogte meis ?

Martijn

Lieve schat heel veel plezier ! Leuk om te volgen .

Marion Reefs

Wauw Jaimy ik ga je zeker volgen en wens je veel reisplezier.

Kay

Wauwww echt ZO’N VET avontuur Jaimy!! Heeeeel veel plezier? Ik ga je zeker volgen!

Bas Delhij

jaimy
veel reis plezier ik zal je missen mar je blijven volgen op je reis kei top dat je dat doet geniet ervan je bent maar een keer jong en olympia mist weer een talent ik zal zoveel mogelijk foto''s maken bij olympia dan hoef je niks te missen

pierre xwilhelmina

Goede reis en veel plezier xxx

Ilse

Heel veel genieten, ik ga je zeker volgen!

Marianne

Hoi Jaimy,

Na alle voorbereidingen is het dan nu toch echt bijna zover! Stoere avonturier, geniet er met volle teugen van & maak onvergetelijke herinneringen.

Liefs Marianne

KAREL EN MARTHA

WIJ VOLGEN JE MOIIE DAGEN IN BANGKOK

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active